“Пасечник” - магазин товаров для пчеловодства
сравнить - порівняння
Харків

Доставка та оплата

        Ми робимо доставку наступними способами :

 
  1. У місті Харків:


  • Самовивозом з нашого магазину ( вул. Холодногорская , 130 ) - це безкоштовно для вас;       
  • Кур'єром - платно (конкретна сума залежить від відстані).       


Будь-яка доставка відбувається до вашого під'їзду. Занесення на поверх до квартири виконується за окрему плату.

         2. По Харківській області та передмістю: доставляємо кур'єром (конкретна сума залежить від відстані).

         3. По Україні: виконуємо доставку силами провідних транспортно-поштових компаній (Нова Пошта, Делівері, Укрпошта, Just In , CAT ).


        Оплата

  1. Приват24.

        Ви можете внести оплату в будь-якому терміналі Приватбанку (в робочі години) або оплатити через ваш додаток «Приват24» (цілодобово).

         2. Готівкою кур'єру або післяплатою через транспортно-поштові компанії.

        Кур'єрська доставка по місту, передмістю і області оплачується в руки кур'єру при отриманні товару. Оплата доставки через компанії Нова Пошта, Делівері, Укрпошта, Just In , CAT виконується в їх відділеннях при отриманні і після перевірки товару, з додатковою комісією за доставку готівки відправнику згідно їх тарифів.

          3. Безготівковий розрахунок.
        Фізичні особи сплачують на рахунок підприємства за рахунком-фактурою, отримати яку можна у нашого менеджера.

        Юридичні особи-платники ПДВ можуть виконати оплату за аналогічним рахунком-фактурою, що відрізняється за формою від того, що видається фізичним особам. Може бути присутнім дод. комісія.

        Повернення товару

        Ми прекрасно розуміємо, що товар може вам не підійти або бути з заводськими дефектами. А тому кожен наш клієнт може виконати повернення товару згідно чинному законодавству, протягом 14 календарних днів після покупки.

        Умови для повернення наступні:

  1. Наявність чека про оплату товару.      
  2. Повне збереження товарного або вихідного виду товару, відсутність механічних пошкоджень, потертостей, відколів, подряпин, вм'ятин і т.п.      
  3. Усі захисні плівки та оригінальна упаковка товару не пошкоджені і на місці;      
  4. Збереження повної оригінальної комплектації товару: аксесуари, витратні матеріали, додаткові комплектуючі, документація, паспорт товару, гарантійний талон і ін.
 
        Виконайте наступні дії, щоб повернути товар:

  • Переконайтеся, що 14-денний термін після покупки не закінчився (найбільш легко це зробити, подивившись на дату чека).
  • Зателефонуйте за одним із телефонів: (073) 262-82-41 ; (067) 351-88-78 ; (050) 4 04-60-35 - щоб домовитися про зустріч з нашим офісним менеджером для повернення покупки.
  • На зустріч обов'язково візьміть чек / видаткову накладну (в залежності від того, що вам видавалося при покупці), ваш паспорт або інший документ, що засвідчує особу (права, учнівський / студентський квиток, посвідчення особи моряка, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення).
  • У призначений час прийдіть в офіс з товаром і документами для отримання дозволу повернення.
 
Залишилися нез'ясовані питання або потрібна інформація? Телефонуйте на нашу гарячу лінію за цими телефонами:

(067) 351-88-78 ;
(050) 404-60-35;
(073) 262-82-41;

Приємних вам покупок!